O M N I S O F T

Galaxy Commercial

Το Galaxy Commercial καλύπτει πλήρως την εμπορολογιστική δραστηριότητα των μικρών και αναπτυσσόμενων επιχειρήσεων, καθώς προσαρμόζεται πλήρως στις ανάγκες τους και λειτουργεί σε ένα περιβάλλον εξαιρετικά απλό, εύχρηστο και ευχάριστο προσφέροντάς τους τα κατάλληλα εργαλεία για την περεταίρω ανάπτυξή τους.

Σχεδιασμένο και ανεπτυγμένο από την Epsilon SingularLogic, στην πιο σύγχρονη τεχνολογία Galaxy, αποτελεί την εγγύηση που θα οδηγήσει τις επιχειρήσεις που το επιλέγουν στο μέλλον.

Με τo Galaxy Commercial οι αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις αποτυπώνουν τη στρατηγική τους στις καθημερινές τους λειτουργίες, απλοποιούν τις διαδικασίες και τη συνεργασία μεταξύ των τμημάτων τους και λαμβάνουν πλούσια πληροφόρηση που διευκολύνει τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων.

Συνοπτική Λειτουργικότητα

• Χρηματοικονομική διαχείριση
• Εμπορική διαχείριση
• Γενική Λογιστική
• Διαχείριση Παγίων
• Έσοδα – Έξοδα 
• Ειδικά χαρακτηριστικά (Χρώμα-Μέγεθος-Στυλ)

• Sets
• Φάκελος εισαγωγών
• Διαχείριση παρτίδων
• Διαχείριση Serial Numbers
• Dashboards
• Management Information System

Πλεονεκτήματα

Η επιχείρηση σε μια εφαρμογή
 

Το Galaxy, προσφέρει ενοποιημένη υποδομή και περιβάλλον εργασίας για τις μηχανογραφικές ανάγκες όλης της επιχείρησης. Τέλος στις διαφορετικές εφαρμογές για το λογιστήριο, τη λιανική, τη μισθοδοσία κ.ά. Μέσα από ένα σύνολο εφαρμογών, όπως Commercial, CRM, Loyalty, Retail, Payroll, B2B, όλες οι δραστηριότητες της επιχείρησης λειτουργούν σε ένα ενιαίο περιβάλλον και παρακολουθούνται στο ίδιο σύστημα. Παράλληλα εξασφαλίζει τη συνεχή εξέλιξη του λογισμικού, τη συμμόρφωση με το εκάστοτε νομοθετικό πλαίσιο, καθώς και την προστασία της αρχικής επένδυσης.

Άμεση λειτουργία & ευχρηστία
 

Το Galaxy Commercial είναι μια εφαρμογή που εγκαθίσταται γρήγορα, είναι εύκολη στην εκμάθηση του χειρισμού της και λειτουργεί άμεσα. Παρέχει τη δυνατότητα προσαρμογής των menu ανάλογα με τη ροή εργασίας και το ρόλο κάθε χειριστή. Παράλληλα διαθέτει πρότυπη παραμετροποίηση για τις καθημερινές συναλλαγές, ενώ είναι ιδιαίτερα προσαρμόσιμη, ώστε να εξυπηρετεί επιπλέον εξειδικευμένες ανάγκες και δραστηριότητες.

Αναφορές και Πληροφόρηση
 

Προσφέρει πλήθος έτοιμων εκτυπώσεων για κάθε υποσύστημα (Αποθήκη, Συναλλασσόμενοι, Πελάτες, Προμηθευτές, Αγορές, Πωλήσεις, Αξιόγραφα κλπ.), ώστε να παρακολουθείται εύκολα η καθημερινή δραστηριότητα, ενώ διαθέτει και επιπλέον δείκτες αποδοτικότητας, ανάπτυξης, ποιότητας και κόστους. Όλη αυτή η πληροφορία μπορεί να επεξεργάζεται, να μορφοποιείται και να παρουσιάζεται με πολλαπλούς τρόπους, παρέχοντας μια σαφή, άμεση και αξιόπιστη εικόνα για την πορείας της επιχείρησης.

Πρόσβαση από παντού
 

Διαδικτυακή πρόσβαση σε εταιρικές πληροφορίες από παντού, με χρήση smartphones, tablet, laptop και Η/Υ. Προσφέρει, χωρίς να απαιτείται κάποιο πρόσθετο λογισμικό, μέσω εκτυπώσεων, χαρτών και γραφημάτων, οποιαδήποτε πληροφορία είναι απαραίτητη για τη λήψη ορθών επιχειρηματικών αποφάσεων. Σημαντικό στοιχείο της λύσης είναι η δυνατότητα διαμόρφωσης και παρουσίασης της πληροφορίας, επιμέρους ή συνολικής, βάσει των εκάστοτε αναγκών.

Ηλεκτρονικά Βιβλία Α.Α.Δ.Ε.
 

Απολύτως εναρμονισμένο με τη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA (Digital Accounting and Tax Application) με την οποία η Α.Α.Δ.Ε. εισάγει τα Ηλεκτρονικά Βιβλία στις επιχειρήσεις. Μέσω της λειτουργικότητας  mini e-books, παρέχεται η δυνατότητα, αυτόματης μεταφοράς των στοιχείων των παραστατικών πωλήσεων (αποκλειστικά και μόνο) προς την ΑΑΔΕ μέσα από ένα απλό περιβάλλον που δεν απαιτεί ιδιαίτερη παραμετροποίηση. 

Ενσωματωμένο CRM
 

Το σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) είναι ενσωματωμένο στην εφαρμογή, ώστε να λειτουργεί σε ενιαίο περιβάλλον και πλατφόρμα. Προσφέρει ομογενοποιημένη και συνολική πληροφόρηση, ενώ επιτρέπει το σχεδιασμό και την εκτέλεση προωθητικών ενεργειών, την οργάνωση των πωλησιακών δραστηριοτήτων και την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Επιπλέον είναι έξυπνα σχεδιασμένο, ώστε να μην επιβαρύνει την εμπορολογιστική εφαρμογή με marketing δεδομένα, που αφορούν αποκλειστικά το CRΜ.